Forum o OTSach tu mozecie zamieszczac własne OTSy Strona Główna o OTSach tu mozecie zamieszczac własne OTSy
Forum głównie o OTS ale równiez o TIBII
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak postawic swoj server????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o OTSach tu mozecie zamieszczac własne OTSy Strona Główna -> Artykuły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Said
Gość






PostWysłany: Nie 1:20, 25 Gru 2005    Temat postu: Jak postawic swoj server????

Dzis powiem jak zrobic swoj server.
1) Sciagamy tibie 7.5 albo 7.4 albo 7.1
2)Sciagamy jakis server pod tibie 75, 74 71
3) wchodzimy tam i widzimy taka czarna ikonke, bez tego nic nie zrobisz bo TO JEST OTS
4)widzimy tez tam takie cos jak config.lua, wchodzimy w to
Pojawia nam sie cos takiego:
---------------------------- OTServ configuration ------------------------------

-- datadir
datadir = "data/"<-----------nic nie robic

-- sets what map to load
mapfile = "data/world/test.otx"<------------ tez nic

-- the message the player gets when he logs in
loginmsg = "--"<--- tutaj co sie pokaze jak sie wlogujesz na postac
-- the port otserv listens on
port = "7171"<------------port, zostawiamy

-- name of our server
servername = ""<-----nazwa naszego otsa, mozemy wpisac ip lub arcaniaa albocos w tym stylu

-- name of the owner of our server
ownername = ""<-------- nazwa posiadacza servera

-- email of the owner of our server
owneremail = ""<------ email posiadacza

-- the url for more server info
url = ""<------- forum serva, accmaker, ale nie musi byc

-- the location of the server
location = "Polska"<-------- kraj

-- the ip the server should redirect too
ip = ""<------- nasze ip, zeby sie dowiedziec jakie mamy wpisujemy [link widoczny dla zalogowanych]


-- The messagebox you sometimes get before you choose characters
motd = ""<------- to co sie pojawi jak wpiszemy passy
motdnum="1"

-- use md5 passwords for accounts, yes/no
md5passwords = "no"<--------- zostawiamy

-- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "no-pvp"<---------- jaki swiat

-- max number of players allowed
maxplayers = "30"<------- max.graczy

-- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
exhausted = 0000<--------- exhauted, wpisujemy jakie ma byc

-- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 0000<--exh. do czruw leczniczych

-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
exhaustedadd = 0000<------------exhau. przy czarach muwionych (exori vis itp.)

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 10*1000<- zostawic, chyba ze sie znasz

-- allow multiple logins of the same char
allowclones = 10<-- ile razy mozna sie wlogowac na ten sam char( przydatne przy servach pvp)

-- vocation names
vocations = {"a sorcerer", "a druid", "a paladin", "a knight"}
promoted_vocations = {"a master sorcerer", "an elder druid", "a royal paladin", "an elite knight"}<-------- zostawic


--- SQL part
sql_host = "localhost"<--------zostaw
sql_user = "root"<----zostaw
sql_pass = ""<-----zostaw
sql_db = "otserv"<--- zostaw


--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map"
map_host = "localhost"
map_user = "root"
map_pass = ""
map_db = ""<----zostaw wszystko

---------------------------- YurOTS configuration ------------------------------

-- how often do server saves it's state (1 = 1min)
autosave = 10<- co ile czasu server bedzie sie zapisywac.(taki lag Razz)

-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 100<------- ile razy szybciej leci exp ( 1-rl tibia)

-- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
weaponmul = {"1", "1", "1", "1", "40"}
distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"}
shieldmul = {"1", "1", "1", "20", "20"}
manamul = {"1", "2", "2", "2", "2"}<--- skillle , zostawic

-- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
capgain = {"10", "10", "10", "20", "25"}
managain = {"5", "30", "30", "15", "5"}
hpgain = {"5", "5", "5", "10", "15"}<--- ile hp man ycapa dostajesz dana prof, po nabiciu lvla.

-- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
healthtickmul = 500000564<-jak szybko hp rosnie po zjedzeniu
manatickmul = 5000000345435<-jak szybko rosnie mana po zjedzeniu

-- do you want to enable cap system (yes/no)
capsystem = "no"<-- cap tak/nie

-- do you want players to learn spells before they can use them (yes/no)
learnspells = "no"<--- uczenie czarow tak/nie

-- how much % of exp/skills/stuff do you lose when dying
diepercent = 2 <-- ile %expa tracisz po dyndce

-- how many summons player can have
maxsummons = 2 <--- ile summonow ( przywolanych potworkow)mozna miec

-- do you want to give summons for all vocations (yes/no)
summonsallvoc = "no"<-- summony dla wszystich profesjii tak/nie

-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15<--- ile mozna stac afk

-- how many unjustified kills to get a red skull
redunjust = 3<---- ile czeba dyndek do reda

-- how many unjustified kills to get banned
banunjust = 6<--- ile dyndek do banna

-- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
whitetime = 15<---- ile min white skull

-- how long do you have red skull (1 = 1min)
redtime = 6*60<--- ile min red

-- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
fragtime = 12*60<-- zostaw bo niewiem Razz

-- damage of burst arrows blast
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"}<---Zostaw


To chyba wszystko?
POmysl muj ale strzalki sa zapozyczone RazzRazz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marian
Gość






PostWysłany: Wto 13:52, 18 Kwi 2006    Temat postu: LoL

Wszytskie poradniki co tu sa to z Tibi.org napiszcie wlasne a nie kopiujecie bez sensu Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniutek127
Newbie



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Przeworsk

PostWysłany: Wto 13:55, 18 Kwi 2006    Temat postu: Prawa autorskie

Zgadzam sie aboslutnie z maianem to sie nazwya naruszenie praw autorskich zalozle sie na 100% gdyby nie bylo tego poradnika na tibi.org bys tego nie napisal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o OTSach tu mozecie zamieszczac własne OTSy Strona Główna -> Artykuły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin